Spotrebiteľské poradenské centrum pre PO, KE, TT a BA kraj 2023
Tento projekt obsahovo, ideovo, personálne, odborne a logicky nadväzuje na rovnaké projekty realizované v prechádzajúcich rokoch 2011-2022.
Hlavnou aktivitou je poskytovanie bezplatného poradenstva spotrebiteľom v troch spotrebiteľských centrách/kontaktných miestach v Poprade pre Prešovský kraj, v Trnave pre Trnavský kraj a v Bratislave pre kraj Bratislavský.
V Košiciach je spotrebiteľom k dispozícii kontaktné miesto dostupné elektronicky alebo telefonicky. Toto kontaktné miesto sa špecializuje výlučne na riešenie spotrebiteľských podnetov prostredníctvom systému alternatívneho riešenia sporov (ARS) a online riešenia sporov (ODR).
V našich kontaktných miestach pracuje šesť kontaktných osôb s dlhoročnými skúsenosťami z oblasti ochrany spotrebiteľských práv.
Viac o projekte v roku 2023 nájdete tu – projekt_ADR_PP_KE_TR_BA_2023.


PRACOVNÉ OBLASTI

Štyri poradne/kontaktné miesta budú spotrebiteľom dostupné v určených hodinách, a po dohode aj mimo nich. Poradca/kontaktná osoba odpovedá na otázky spotrebiteľov a v prípade mimosúdneho riešenia, po podpise plnej moci zo strany spotrebiteľa, ho v procese mimosúdneho konania aktívne zastupuje. Všetky kontaktné osoby s viacročnými skúsenosťami poskytujú poradenstvo osobne, mailom i telefonicky.
Informovanosť a právne povedomie spotrebiteľov zvýšime kvalifikovaným poradenstvom, ktoré slúži ako bezplatná, no účinná reklama, bohatou publikačnou činnosťou a mediálnymi výstupmi.
Kontakty na kolegov v jednotlivých krajoch nájdete tu: KONTAKTNÉ MIESTA