POTRAVINY
Spotrebitelia právom očakávajú, že jedlo na ich tanieri je kvalitné a bezpečné, no rôzne potravinové škandály dokazujú skôr opak. A keďže sa na bezpečnosť jedla a potravín už nemôžeme stopercentne spoliehať, je úlohou spotrebiteľských združení, aby svojou troškou prispeli k tomu, aby spotrebitelia mohli veriť svojim dodávateľom potravín.

PRACOVNÉ OBLASTI
Nové technológie ponúkajú spotrebiteľom zaujímavé výhody, no musia byť prísne monitorované, pretože môžu predstavovať zdravotné riziko.
Ako člen Európskej spotrebiteľskej organizácie BEUC pracujeme na tom, aby spotrebitelia mohli robiť naozaj informované rozhodnutia pri nákupe potravín prostredníctvom jasných a pochopiteľných informácií na obaloch, a tiež zabezpečiť, aby tvrdenia týkajúce sa zdravia uvedené na produktoch boli vedecky preukázané. Jednou z priorít BEUC tiež je, aby zraniteľné skupiny spotrebiteľov ako sú deti neboli cieľovými skupinami marketingu a predaja nezdravých výrobkov s vysokým obsahom tukov, soli a cukru.
Články
Venujte svoje 2% ochrane spotrebiteľa
Milí naši spotrebitelia a priaznivci, v roku 2022 sa nám bez súdov a komplikovanej administratívy podarilo pre Vás vymôcť vyše 111 000 eur....
Svetový deň spotrebiteľských práv: Posilnenie spotrebiteľa pri prechode na čistú energiu
Hlavnou témou dnešného Svetového dňa spotrebiteľských práv je podpora spotrebiteľov pri prechode na čistú energiu. Spotrebitelia musia byť vnímaní...
„Žltá karta“ pre WhatsApp a sklamanie pre spotrebiteľov
Európska komisia a sieť európskych úradov pre spoluprácu v oblasti ochrany spotrebiteľov uzavreli vyšetrovanie aplikácie Meta na odosielanie správ...
Naše ciele
- Pomáhať spotrebiteľom robiť pri nákupe potravín informované rozhodnutia, vrátane zraniteľných skupín.
- Upozorňovať na zavádzajúce informácie.
- Vzdelávať spotrebiteľov, aby si vyberali bezpečné a udržateľné jedlo a potraviny.