Spotrebiteľské poradenské centrum pre PO, KE, TT a BA kraj 2020
Tento projekt obsahovo, ideovo, personálne, odborne a logicky nadväzuje na rovnaké projekty realizované v prechádzajúcich rokoch 2011-2019.
Nosnou aktivitou projektu je poskytovanie kvalitného, odborného poradenstva spotrebiteľom v štyroch spotrebiteľských centrách/kontaktných miestach v Poprade pre Prešovský kraj, v Košiciach pre Košický kraj, v Trnave pre Trnavský kraj a v Bratislave pre kraj Bratislavský. V týchto kontaktných miestach pracuje, v prípade schválenia projektu, šesť kontaktných osôb s dlhoročnými skúsenosťami z tejto oblasti.

PRACOVNÉ OBLASTI

Štyri poradne/kontaktné miesta budú spotrebiteľom dostupné v určených hodinách, a po dohode aj mimo nich. Poradca/kontaktná osoba odpovedá na otázky spotrebiteľov a v prípade mimosúdneho riešenia, po podpise plnej moci zo strany spotrebiteľa, ho v procese mimosúdneho konania aktívne zastupuje. Všetky kontaktné osoby s viacročnými skúsenosťami poskytujú poradenstvo osobne, mailom i telefonicky.
Informovanosť a právne povedomie spotrebiteľov zvýšime kvalifikovaným poradenstvom, ktoré slúži ako bezplatná, no účinná reklama, bohatou publikačnou činnosťou a mediálnymi výstupmi.
Kontakty na kolegov v jednotlivých krajoch nájdete tu: KONTAKTNÉ MIESTA