Spoločensko-ekonomicko-sociálne udalosti posledných rokov nás inšpirovali a v spolupráci so Slovenským združením pre značkové výrobky (SZZV) a agentúrou Focus sme v marci realizovali oficiálny prieskum zameraný na zmeny nákupného správania slovenských spotrebiteľov v dôsledku inflácie a energetickej krízy. Výsledky tohto prieskumu zverejníme začiatkom mája.
Na porovnanie, pred oficiálnym zverejnením výsledkov prieskumu, by sme radi získali informácie aj z online priestoru. Preto si Vás dovoľujeme osloviť s prosbou o vyplnenie priloženého dotazníka a budeme radi, ak sa do nášho online prieskumu sami zapojíte a/alebo ho postúpite/prezdielate aj so svojimi blízkymi, známymi či kolegami.
A nebude to „zadarmo“. Pre troch účasníkov, ktorí budú mať štastie a budú vylosovaní, máme pripravený bohatý promo balíček s produktmi, ktoré venoval SZZV.