Spoločensko-ekonomicko-sociálne udalosti posledných rokov nás inšpirovali a v spolupráci so Slovenským združením pre značkové výrobky (SZZV) a agentúrou Focus sme v marci realizovali oficiálny prieskum zameraný na zmeny nákupného správania slovenských spotrebiteľov v dôsledku inflácie a energetickej krízy. Výsledky tohto prieskumu zverejníme začiatkom mája.

Na porovnanie, pred oficiálnym zverejnením výsledkov prieskumu, by sme radi získali informácie aj z online priestoru. Preto si Vás dovoľujeme osloviť s prosbou o vyplnenie priloženého dotazníka a budeme radi, ak sa do nášho online prieskumu sami zapojíte a/alebo ho postúpite/prezdielate aj so svojimi blízkymi, známymi či kolegami.

A nebude to „zadarmo“. Pre troch účasníkov, ktorí budú mať štastie a budú vylosovaní, máme pripravený bohatý promo balíček s produktmi, ktoré venoval SZZV.

Spotrebiteľský newsfilter

Spotrebiteľský newsfilter

Vážení čitatelia tohto oznamu,

prednedávnom sme pre Vás začali vydávať online Spotrebiteľský
mewsfilter, kde nájdete všetko
dôležité, čo by ste ako moderní
spotrebitelia mali vedieť, aby ste nesadli na lep
podvodníkom a
šetrili svoje peňaženky vďaka výhodným a ekologickým nákupom.


Ak Vás táto prolematika zaujíma, prihláste na na odber nášho mesačného newsfiltra.

Vopred ďakujeme.

Úspešne ste sa prihlásili na odber noviniek S.O.S. Poprad